سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























جوان امروزی

 

 این بار از تو می نویسم که دستات پر از نیازه

 

چشای تو پر ستارست پر از گلای تازه

 

می نویسم تو همونی که جدا کرد من و از غم

 

دلم و تنها نذاشت و عشق و جا داد توی قلبم

 

می نویسم که نبودت مث یه درد غریبه

 

بی تو این دنیای سنگی پر نیرنگ و فریبه

 

می نویسم بودن تو مث داشتن بهاره

 

رفتن تو نازنینم غم تو قلب من می ذاره

 

می نویسم اگه باشی ماه پیش تو کم میاره

 

دل خسته واسه چشمات شادی و هدیه میاره

 

می نویسم تا بخونی همه دردام و بدونی

 

که شاید دلت بسوزه و بمونی می نویسم

 

 این بار از تو می نویسم که دستات پر از نیازه

 

چشای تو پر ستارست پر از گلای تازه

 

می نویسم تو همونی که جدا کرد من و از غم

 

 

دلم و تنها نذاشت و عشق و جا داد توی قلبم

 

می نویسم که نبودت مث یه درد غریبه

 

بی تو این دنیای سنگی پر نیرنگ و فریبه

 

می نویسم بودن تو مث داشتن بهاره

 

رفتن تو نازنینم غم تو قلب من می ذاره

 

می نویسم اگه باشی ماه پیش تو کم میاره

 

دل خسته واسه چشمات شادی و هدیه میاره

 

می نویسم تا بخونی همه دردام و بدونی

 

که شاید دلت بسوزه و بمونی


 

 


نوشته شده در سه شنبه 89/4/8ساعت 3:52 عصر توسط گل نفیس نظرات ( ) |


Design By : Pichak