سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























جوان امروزی

 

بسیاری از مردم خدا رو بخاطر چیزیا چیزهایی دوست دارند0

من خدا رو دوست دارم :

بخاطر اینکه با هر USernameمنرا connectمیکند

بخاطر اینکه با یک deleteهر چی را بخوام ADDمیکنه

بخاطر اینکه اینهمه دوست برای من ADDمیکنه

بخاطر اینکه خیلی بدم من را LOG OFFنمیکنه

بخاطر اینکه همه چیزمن رامیدونه ولی SEND TO ALLنمیکنه

بخاطر اینکه همیشه به من اجازه undo میده

بخاطر اینکه اراده کنم ON  میشه

بخاطر اینکه دلشو میشکنم ولی او باز منو میبخشه و shout downنمیکنه

بخاطر اینکه هیچوقت PASSWORDاش یادم نمیره فقط کافیه به دلم سر بزنم

بخاطر اینکه همیشه تلفنش آنتن میده

بخاطر اینکه همیشه شماره اش در شبکه موجود است

بخاطر اینکه هرگز کوشی اش رو خاموش نمیکنه

بخاطر اینکه وسط حرف زدن نمیگه وقت ندارم باید برم یا دارم با کسی حرف می زنم

بخاطر اینکه من رو برای خودم دوست داره نه خودش

بخاطر اینکه دوست داشتنش مثل انسان لحظه ای نیست بلکه ابدیه

بخاطر اینکه راحت میتونم بدون اینکه قضاوتم بکنه احساسم رو بهش بگم

بخاطر اینکه وقتی میگه دوستت دارم همیشه دوستم داره ودوست داشتنش رو مخفی نمیکنه ویا به مقتضای

زمان دوست داشتنش رو عوض نمیکنه                                                                                       

 این نوشته جزءمطالب آرشیوی من بود امابه اصراریکی ازدوستام که این نوشته برای خیلی خوبه دوباره براتون ارسال میکنم وامیدوارم بانظراتون خوشحالم کنید. 

 


نوشته شده در یکشنبه 89/2/12ساعت 4:37 عصر توسط گل نفیس نظرات ( ) |


Design By : Pichak